lördag 14 juni 2008

Lite att visa

Har inte gjort mycket utan min BIA på sistone. Här kommer en del av det jag gjort:





Ett kort till Majas lärare, eller rättare sagt en bok. Alla eleverna ombads skriva eller rita något till Charlotta, därefter band jag in alla alster med min BIA och gjorde ett omslag. För att den inte skulle bli alltför tjock använde jag vanliga skrivarpapper till eleverna.


Därefter ett kort till en kollega som tyvärr slutar. Anna är en färgstark tjej, därav färgerna.

Kunde ju inte låta bli att "signera"...

I kortet fanns en ficka för ett presentkort på Zone.

Det färgglada bandet under namnet Anna är faktiskt presentsnöre från IKEA.

Jag återkommer, men nu ska vi bättra på humöret med en film - det behövs efter Sveriges snöpliga förlust mot Spanien :(

1 kommentar:

Olivia sa...

Riktigt fina "saker" du har gjort!!! Kram pa dig fran oss här nere...