söndag 17 april 2011

Recessed window card

kallade jag för något annat i går! Så ni som fått fel namn: Gå in här så får ni en direktlänk!

Här är för övrigt mitt senaste sådant:



Lite rosor, och fjärilar. Är det för övrigt någon som vet var jag får tag på trollsländan (eller vad det nu är) som sitter i övre högra hörnet? Har nästan slut på mina, och inte sett dem någonstans!

Jag har också använt min nya stans - bården på höger sida - från Martha Stewart, köpt på Pyssloteket.

Med detta kort vann jag ett pris på en tävling i Eskilstuna där vi var på en supermysig träff i går.

Sällskapet i bilen dit och hem, var det bästa; Carina, Carina och Katta hade nästan fyllt bilen med sina väskor innan de kom och plockade upp mig, men det gick att trycka in även mitt material:)

Sällskapet i Etuna var inte heller så tokigt! Vi hade en helt fantastisk dag, tack vare alla goa och glada tjejer som anordnade en toppenträff!

Fler alster kommer, så fort jag haft tid i Photoshop... I morgon har jag tenta, så fokusbyte sker nu!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kortet är så grymt!!!
Åh en så underbar dag vi hade.

Lycka till med tentan och ha en underbar å skön vecka.
kramelikram
//Carina A

Katarina sa...

Underbart kort. Ja, vi hade det trevligt i bilen och på träffen. Hoppas vi alla kan i höst. Lycka till i morgon på tentan. Kram kram

Malin sa...

Trollsländan kommer från cc hobby.

annannadesign sa...

Tack Malin - Katta mailade mig om det. Nu ska jag bara på att få tummen ur och beställa...