lördag 20 augusti 2011

Tillägg...

Jag är väldigt bekväm för tillfället - jag orkar inte ens tömma kameran! Tror att alla semesterbilder är kvar där i.

Men om ni vill, så går det klicka upp bilderna på mina alster; och då kan man tydligare se vad det är jag gjort.

Dessutom bloggar jag bara från mobilen just nu (inte detta inlägg dock!) och då tar det så lång tid att skriva, därav inga som helst materiallistor...

Jag har dessutom insett (efter snart fyra års bloggande) varför jag bloggar. Dokumentation. Mitt minne är katastrofalt dåligt, men här finns ju det mesta bevarat - så det är helt enkelt en slags dagbok. Pinsam sådan ibland, när man tittar på tidiga alster, men å andra sidan är det läckert att se utvecklingen, så då får jag stå ut med lite pinigheter;)

Jag har fler saker att fota, men de är på fel våning just nu... Bekväm var ordet!

Inga kommentarer: