lördag 21 januari 2012

Formex

Var på Formex i torsdags. Med mig hade jag en sån här

Inte just denna, för den har jag gett bort, men jag hade gjort en nästan likadan (och glömde förstås fota...)

Jag tog med den till Creative Companys monter på inrådan av vännen Madde. Och bra var väl det, för den fick bli kvar där... Tillsammans med mitt visitkort:) Så nu hoppas jag ju att Vivi Gade som är designer av de vackra (jul)pappren vill se mer av mig;) Fast det återstår att se!

I vilket fall var det underbart att strosa runt på Formex och inspireras! Tyvärr får man inte fota där, och snäll som jag är gjorde jag inte det... Här kan du däremot se bilder - och klicka dig vidare till ännu mera bilder.

En del kändisar såg vi förstås också som t.ex. Thomas Ravelli, Ernst Kirchsteiger och Monas Universum.

3 kommentarer:

Katarina sa...

Vad härligt att få vara på formex. Jättefin ask du tog med dig, det är bara att hålla tummarna. Ha det bra. Kram!

Anonym sa...

Snyggt som vanligt! Klart jag håller tummen :-)
Kram
/Carina

Jenny sa...

Då hoppas jag tillsammans med dig :)
Kram Jenny