onsdag 28 november 2007

En LO...

Gjorde en LO i helgen - den första på jättelänge! Blev nöjd också, och det är ju lite extra kul! Kortet på Maja är gammalt, men jag hittade det i gömmorna och insåg att det kunde jag helt enkelt inte låta bli att scrappa. Stina var helt övertygad om att det var Ebba på kortet! De är ganska lika varandra tjejerna, trots allt... Inte i temperamentet dock!




Sen måste jag ju visa vad jag sysslar med framför TVn på kvällarna.

Benvärmare!

Först blev det ett par grå/rosamelerade, tänkta till Stina. Och just nu håller jag på med dessa - lite jeansaktiga i olika blå och turkos färger. De blir till Maja. Tyvärr kan jag inte ge bort dem i julklapp, för om jag skulle sticka efter de gått och lagt sig på kvällarna, så skulle det väl bli ett varv eller så... så därför får de dem när de är klara... Nästa projekt blir ett par till Ebba... sen får det vara bra med benvärmare för ett tag!

2 kommentarer:

Olivia sa...

Du är så duktig!!!
Orkar du inte göra ett par benvärmare till lilla Lucas också?! ;-) hihihi de behöver ju inte vara så stora moahahaha!
Dessa garn är bara såååå fina!

Anonym sa...

hej! du verkar vara väldigt scrappig. Själv älskar jag att pyssla och rita.

MVH

En hemlig person