torsdag 22 november 2007

Välkommen till min blog!!

Jag vill också vara med och leka! Men jag är lite trögstartad... Och så har jag heller aldrig velat göra det som alla andra gjort - Skulle aldrig i mitt liv få för mig att läsa Sagan om ringen eller se filmen Titanic... Jag är väl lite envis - det har jag fått från min dotter eller vänta nu; vilken som helst av mina tre döttrar...

Jag har startat den här av två anledningar: Jag vill bevara det jag gör, och jag vill kunna visa upp det för alla som finns en bit ifrån mig. Välkommen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Din blogg är jättefin. Nu känner jag mig riktigt stolt. När hann du med det egentligen?
Många kramizar :)

Olivia sa...

Du är bäst! Och dina döttrar är så fina! Och jag gillar att du inte vill göra som alla andra (fast Titanic borde du se hehe!) ;)
Kram