söndag 25 juli 2010

Målning...

Det är allt livet handlat om den senaste veckan. Jag har nog aldrig varit så slutkörd i kroppen i hela mitt liv! Jag har känt av muskler jag inte visste existerade... Vårt hus är stort - och högt - ca 7 meter vid högsta punkten! Den sidan tog över två timmar att bara tvätta...

Jag ska fota - hittills finns bara "före"-bilder i kameran - "efter"-bilderna är inte tagna än, eftersom vi inte är klara. Vet inte om jag ska vara glad är sur över regnet som kom i går... Men axlarna är glada i alla fall!

Jag har inte suttit i min scraphörna på över en månad - och i ärlighetens namn finns inte ens något sug. Men det brukar komma tillbaka när hösten börjar närma sig.

Tja, i alla fall ett livstecken - kan ju inte sätta Maja på att blogga varje gång;)

Inga kommentarer: