torsdag 29 juli 2010

Ett felköp...

Köpte vad jag trodde var ett post-bound-album när jag var i Ullared i februari. Superbilligt! Det visade sig dock vara ett album med fasta sidor. Så det åkte längst in i hyllan:(

I kväll fick jag ett ryck - jag tog tag i mina ihopsamlade recept - en hög som heter duga!! Jag samlar - men hittar aldrig det jag letar efter. Jag har (som mina trogna läsare kanske minns...) scrappat ett gäng kokböcker - varav en faktiskt fungerar. Men den här gången handlade det om urklipp ur diverse tidningar, utskrifter från nätet och nedklottrade tips från kompisar och mamma och... En diger lunta helt enkelt. Men inte något jag kände för att skriva av. Så, jag tog mitt felköp - och rev och klippte mina recept och tog ett vanligt limstift - och limmade! Jag hittade en gammal vit penna (för självklart var det svarta albumblad!) - och dokumenterade det jag kände för... Och har haft superkul!

Jag fotar i morgon - för nu måste jag sova - klockan 7 står Jessica och väntar på mig i morgon - dags för morgonpromenaden!

1 kommentar:

Carina sa...

Å vad det låtrer härligt att riva papper och sniffa lim;)
Det är nog dags att träffas snart och riva lite ihop:)

Ser framemot en bild.

Kram Carina