måndag 2 augusti 2010

Lite bilder

Fotade min nya receptsamling - här kommer lite bilder. Jag har verkligen bara klippt och klistrat - det finns ingen direkt tanke bakom. Förrätter, bakat, varmrätter - allt bara inklistrat huller om buller! Men det funkar! Det ger mig massor av inspiration, och jag har redan använt två av recepten därur:)


På den här sidan fick mormors gamla handskrivna recept ta mycket utrymme. Jag älskade mormors kakor - hon var riktigt duktig på att baka - så det var extra kul när jag hittade det här gamla receptet! 


Så här ser albumet ut - enkelt och blankt (=avtorkbart!) - jag hade tänkt scrappa utsidan, men kom på det opraktiska med det - så det vår förbli rosa...


All for now!

3 kommentarer:

Carina sa...

Åh vad härligt, vilken samling och vad härligt att släppa lös.

Kram Carina

Olivia sa...

Kul idé, blev sugen att göra det samma! Kram

annannadesign sa...

Det började nog med att det sög i scraptarmen - men eftersom scraphörnan var helt upp-och-ned-vänd, så blev detta ett helt OK substitut! Nästan lite tråkigt nu när den i princip är klar;)