lördag 28 augusti 2010

Konstrunda

Tillsammans med vännen J och Maja styrde jag bilen mot Uttran i Tumba i eftermiddags. För tredje året i rad anordnades Uttrans Konstrunda. Även om vi "bara" besökte tre utställare (av ca 20) så var vi supernöjda! Här lite foton av det jag köpte av fantastiska Madde! Jag kan stolt säga att vi är födda i samma håla ;) och har gått i samma klass i nio år.


Hon lägger krut på varje påse - den dekoreras efter du köpt dina smycken!


Man väljer tyllpåse själv - matchande eller ej;)


Jag vill inte visa vad som finns i de andra påsarna - det är presenter... Men det här läckra smycket i silver och lila är mitt!

Här kan du läsa mer om Konstrundan! (Du behöver vara facebookanvändare.) I morgon kör de också mellan kl. 11-17. Det är väl värt ett besök - om inte annat kan man alltid ta en fika på Café Sundstorp. Där fikar man i en underbar miljö - med hembakta kakor och bakverk. Ljuvligt! Det var så vi avslutade vår eftermiddag.

2 kommentarer:

Mitt Pyssel Å Hem sa...

Grymt fint smycke!!!!
Kram
//Carina A

annannadesign sa...

I know! Ska ha en smycksekväll hemma hos Madde - du får en inbjudan!

Kram!