torsdag 5 augusti 2010

Statusuppdatering

FB är helt dött, så då kan jag ju passa på att berätta här inne om hur duktig jag har varit i dag:

1. Promenad med Jessica - 45 minuter
2. Hämtat Maja som sovit hos kompis R
3. Nya gardiner i Majas rum
4. Skjutsat Maja och kompis B
5. Hämtat Stina och kompis L
6. Skjutsat Stina och L till Flempan där L skulle med tåg (som var 25 minuter sent...)
7. Klippt gräs (vår tomt är ca 1100 kvadrat)
8. Målat tak under balkongen
9. Tillagat en anka (som kusinen fött upp)
10. Fixat frukost till två, lunch till tre (rester, men ändå), middag till fyra? fem? sex? (Vet inte, för några är på vift fortfarande...)
11. Satt två tonåringar på att måla lite...
12. Facebookat...
13. Hållit koll på smhi - som ändrar sig alltför ofta enligt mig!
14. Och en del andra saker jag säkert glömt...

Inte undra på att jag är helt slut!

2 kommentarer:

Mitt Pyssel Å Hem sa...

Går du på anabola eller något :-).
Skämt å sido.... pusta ut i soffan nu.
Härligt med ett nymålat hus när det är klart.
Kram
Carina A

Carina sa...

Härligt AK! Då vet vi att du inte ligger och solar i alla fall;)

Ibland kan det kännas lite som att man är en "passupp"......men en annan dag kan du skörda då får tjejerna jobba i stället.

Vad fint huset blir!

Kram Carina