fredag 27 augusti 2010

Nytt system...

Vi har något slags nytt säkerhetssystem för att spara våra foton och ha åtkomst till det allihop oberoende vilken dator vi sitter vid. Toppen! Förut låg alla foton kopplade till min dator - vilket var lite trist när någon annan ville ha en bild - och jag var tvungen att flytta på mig...

Problemet är bara att jag inte riktigt lärt mig det hela - så jag har inte lyckats tömma vår Canon :(

Ni som väntar på bilder på LO får vänta lite till!

Min mobil lyckades jag dock tömma (för att jag la bilderna på "fel" ställe!) - så här kommer ett annat foto jag också utlovat.


Här är den färdigmålade altandörren! Det enda som saknas nu, är att fönsterbleck och liknande ska bli vitt också. Men det är halvklart i alla fall! Och om vädret bara står sig så blir maken nog färdig i em/kväll!

3 kommentarer:

Carina sa...

Vilken förändring, kul för er!
Kram Carina

Olivia sa...

Vad är det för system ni använder? Låter kanon! Kram

annannadesign sa...

Tja Olivia, bra fråga... Den heter NAS när jag kollar i utforskaren... Säger inte så mycket, jag vet! Kollar med han som vet något om detta... Jag återkommer!