torsdag 31 juli 2008

Hej hopp ni trogna!

Jag är tacksam att några fortfarande hittar hit... Jag kommer att bli bättre på det här, någon gång i framtiden, när vädret inte är lika fint och familjen inte är lediga tillsammans... Tiden är alltför dyrbar för att sitta här - I'm sorry!

Rapport:
Jag försökte blogga vidare från Varberg - men Blogger släppte inte in mig... Varje gång jag försökte logga in förra veckan, fick jag ett felmeddelande! Men nu är vi hemma igen. Medan vi var borta har min dator behagat få spel så nu sitter jag i alla fall vid den nya bärbara och kämpar utan mus... Därav den korta rapporten.

Idag har vi firat hela dagen: Vi har varit gifta i 15 år!! Det känns helt fantastiskt, och vi har firat med god mat och dryck. Under eftermiddagen låg vi i plurret hela familjen - t.o.m. jag badade i över en timme... Vattnet höll säkert 23-24°C. Nu ska jag umgås med maken igen. Kram på er därute!

3 kommentarer:

Tina sa...

Grattis, vilken toppendag ni verkar ha haft.

15 år, där ligger vi i lä...
Börjar närma oss 3 månader (fast vi har hängt ihop i dryga 15 år)

Tina

Sofia - SofiaFj sa...

Grattis!!! 15 år! Vi har vår 7-åriga bröllopsdag på måndag.

annannadesign sa...

Tina: Tack för ditt grattis! Oj, har det redan gått tre månader! Kram på dig!

Sofia: Grattis i förskott! Och tack!