måndag 14 juli 2008

Hej!

Här kommer en liten uppdatering från sommarstaden Varberg, där vi befinner oss sedan några dagar tillbaka. Här är också många av våra nära och kära, och vi har haft otrolig tur med vädret, även om vi fått några skurar också såklart! Guddottern är idel solsken och älskar att umgås med sina kusiner från det att hon vaknar på morgonen tills ögonen slås igen vid dagens slut!

Igår firade vi päronen som hade 40-årig bröllopsdag! Bäst av allt var nog överraskningsmomentet med mammas och pappas bästa vänner som var hitsmugglade... Vi åt och drack gott och vädergudarna var med oss hela dagen!

Och i år har jag varit förutseende nog att packa ett litet resekit med scrapsaker - än så länge har jag bara hunnit tillverka ett kort, men det blir nog mer!

Tack snälla Helena för scraptidningarna - går in på andra rundan nu...

Kortläsaren har vi faktiskt fått med, så kanske kan jag visa lite blider på min idyll någon dag. Men då får det nog bli lite sämre väder först... Det är inte många sekunder man är inomhus när vädret är så här.

1 kommentar:

Jenny sa...

Det låter som det blev en lyckad bröllopsdag, härligt. Tänk att ha ett litet resekit och bára en sån sak att kunna koppla upp sig :) Själv är jag helt utan internet och dator när vi är på landet. Kom nyss hem för att vara här några dagar innan vi åker tillbaka igen så här ska scrappas och bloggas :)

Har en liten grej på min blogg till dig. Kramar Jenny