torsdag 28 oktober 2010

Vänner

kan man aldrig få för många av - eller hur?!

Detta kort ska skickas till en sann sådan...

Kortets storlek är 6x6". Jag har än en gång stämplat på tejp - tipset kom härifrån (en av mina absoluta favoritinspiratörer!)

Fjärilen kommer från Prima och jag har köpt den hos Scrap-Perra. Dessutom har mina spellbinders kommit till nytta - igen!


Jag har äntligen skaffat mig en personlig stämpel! Jag har sett många genom åren - men när jag såg den här blev jag riktigt nöjd:)

8 kommentarer:

Katarina sa...

Kortet är helt underbart. Jag gillar det jättemycket. Enkelheten, det svart-vita, tejpen, ja allt gillar jag. Trist att du inte kunde komma med på lördag. Ha det så bra. Hoppas vi ses snart. Kramar Katarina

annannadesign sa...

Tack Katta! Ja, jag tycker också det är trist att jag inte kan vara med. Men med tanke på hur mycket scraplust jag haft den senaste månaden är det nog bra...
Hoppas ni får det kanonbra!
Kram!

Åsa sa...

Jag blir så imponerad varje gång jag ser ngt av det du gjort. Inget undantag denna gång heller. Enkelt och fint. Ha en bra helg.
Kramar

annannadesign sa...

Tack Åsa - vad glad jag blir! Hoppas du haft en toppenhelg!
Kram!

Carina sa...

Snyggt, instämmer med de andra stilrent och snyggt!
Vi borde ses snart, saknar dig.
Kramar Carina

annannadesign sa...

Tack Carina! Håller med - alldeles för länge sedan vi sågs!

Kram på dig! Och ha en skön ledighet.

Z sa...

Snyggt och stilrent sa bull! Snyggt och stilrent sa Z! ;-D

annannadesign sa...

Tack Anna! Och rolig är du också:)