söndag 26 oktober 2008

Barcelona

Har gjort en Barcelonabok med bilder på oss tjejer som åkte dit för snart två månader sedan.

Här kommer några glimtar därifrån - har inte kollat med alla de andra om det är OK att ligga här, dessutom är fotografierna i boken inte mina, så några foton får ni inte se. Tack Helena för bilderna!


Barcelona skrivet med Magnolia (QK). Blommor köpta på Papprika.

Är helt såld på pärlade säkerhetsnålar för tillfället - så det kommer ni se igen...

En mosaikfärgad kylskåpsmagnet köpt i Gaudis hus i Parc Güell. Tyckte den passade bättre i min barcelonabok än på kylskåpet! En av få sidor i boken som inte går i brända toner.

Här bakom har jag gömt fler foton - jag orkade inte scrappa fler sidor;)

En annan detalj. Resväskan klippt ur papper från DCWV. Jag gjorde en ny etikett bara, roligare att det stod Girona och Skavsta, än att det stod NYC och LA. Har faktiskt mest hållt mig till de härliga resepapprena från DCWV - passade bra in med resten av temat.



Jag skulle bundit ihop boken med min BIA - men jag hade gjort framsidan för tjock, så den gick inte i BIAn... Klantigt! Men jag hade öppningsbara ringar hemma, så det löste sig ändå!

4 kommentarer:

Katarina sa...

Hej svejs.
Vad fin boken blev och vilket snyggt alfabet :)
Kram Katarina

annannadesign sa...

Jomen - någon sålde det till mig nån gång;) Måste varit en riktigt bra försäljare...

Tina sa...

Snyggt! Gillar stilen och de bruna tonerna...

annannadesign sa...

Tack Tina! Det värmer!