söndag 5 oktober 2008

LCM

LC-mässan var toppen! Hur mycket utmaningar som helst under dagen - med tre olika deadlines. Tävlingsmänniska som jag är, hade jag ju svårt att låta bli att delta! Vet dock inte hur nyttigt det är med så mycket stress... En kvart innan utsatt deadline, fanns det två lägen i lokalen: De knäpptysta, och de hysteriska:)


En korttävling vann jag och fick två uppsättningar stämplar från SeeD's. Och sen vann jag ett utlottningspris. Dessa stämplar var vinsten:


Jag fick gjort en hel del - ett par kort och tre LO - en på Ebba som blev klar, en till min BOM som också är klar, den tredje på gång - men blev inte som jag tänkt mig - så den har åkt undan ett tag. Dessutom hann jag påbörja en, som jag slutfört här hemma nu ikväll. Den är inte riktigt jag tycker jag, men oj, vad skoj jag har haft!

Bilderna är inte så bra - men det blir ju så när man har bråttom att visa och det är kolsvart ute...


Istället för CS har jag använt ett papper från BG - serien Obscure. Tyckte verkligen inte om något av pappren i den serien när den kom, men till slut köpte jag ändå ett ex av just denna - för något med det tilltalade mig.

Pilen är även den från SeeD's -och sååå läcker tycker jag!


Hjärtat ett gammalt filthjärta (kan komma från Panduro?) som jag färgat med lite ink. Nr 1 thickers köpta på Papprika.

Miniramen införskaffad på rea på Hemtex i somras. Eg en kylskåpsmagnet...

Stämpeln från Autumn Leaves.

Tack alla trevliga människor som gjorde en toppendag av gårdagen!

Det var allt för idag - mot sängen!


1 kommentar:

Carina sa...

Grattis till vinsterna!

Låter som en toppendag, vi saknade dig På Papprika.
Kram Carina