tisdag 21 oktober 2008

Hjälp!

Nu vill jag ha hjälp. I morgon har jag mitt sista pass för den här gången med mina ca 20 elever i nybörjarscrap. Vi har gjort miniböcker à la Mallan, vattenfallskort, skjortkort, sådana här kort och några av tjejerna (för ja - det är "bara" tjejer...) har BIAt. Vi har dessutom gjort en annan slags kort som jag inte vet vad de heter, och inte har visat här. Jag återkommer och visar senare.

Vad ska jag hitta på i morgon? Det måste vara något jag hinner förbereda i kväll, men samtidigt inte för enkelt, eftersom de är riktigt duktiga!

Min hjärna är tom på idéer! Och det är där DU kommer in...

Kram på er därute!

3 kommentarer:

Unknown sa...

en underbar blogg!
här kommer jag att komma tillbaka många gånger, tack för inspirationen!

kram

Unknown sa...

ps, hoppas det är okej att jag länkar till dig så att jag inte tappar bort dig!
kram

annannadesign sa...

Självklart! Kul att du gillade min blogg! Nu ska jag kika in hos dig.