måndag 28 januari 2008

Beställning

Fick en beställning på fyra kort förra veckan. Gillar verkligen "drag-ut-varianten" som jag skrev om för ett tag sedan, så det fick bli fyra sådana, fast i olika färger. De skulle till fyra dagisfröknar, eller förskolepersonal kanske man ska säga;)

Så här såg de ut på baksidan:
Ville göra lite reklam... Här kommer ett av dem från framsidan. Allt papper är Crate, och jag plockade faktiskt fram min gamla retroblomma!


Jag har suddat lite namn i Photoshop, så det ser kladdigt ut, men jag ville ändå visa, tänkte att då förstår man lättare principen med utdraget.

2 kommentarer:

Olivia sa...

Så snygga! Jag tänker kopiera dem rakt av! :) Och vilken bra idé att skriva din bloggadress på baksidan, helt rätt med lite reklam.

Carina sa...

Instämmer, fyndiga, snygga och annorlunda. Det blir nog nåt´sånt´för mig med.
Tack för dina fina inlägg;)
gräsklippare låter bra;)
Har haft lite koll på dig här å gillar din nya "utfit", gillar dessutom din idé om bom, jag vill också ta tag i något sådant, och tycket alfabetet var en bra idé.
Kram Carina