tisdag 15 januari 2008

Äntligen klar!

Den 31 mars förra året påbörjade jag det här projektet. Hade sett så många tipsa om hur de klädde in gamla pekböcker, det verkade ju kul! Sagt och gjort, framsidan gick med raketfart, men sen kom första uppslaget, och jag fick inte till den! Var inte nöjd hur jag än gjorde!

Ett gäng månader passerade... Men så förra veckan hittade jag ett gäng vinterbilder, och vinterbilder hör inte direkt till favoritobjekten att scrappa för mig, så jag såg en chans att "bli av" med dem... Och nu är jag jätteglad över min lilla, fina pekbok! Den blev precis så enkel som jag ville ha den - inget överdekorerat här inte! Det enda tråkiga med boken är att nästan alla mina favopapper när det gäller att altra - Chatterbox - med röd baksida är slut! Det finns inga bättre papper tycker jag när man ska klä in boxar eller annat kul än just Chatterbox. De är perfekt i tjocklek, och lagom diskreta i färgerna för att man ska kunna dekorera också. Men var jag än letar runt på nätet, så verkar Chatterbox hopplöst "ute":( Eller kan någon tipsa mig om var jag ska leta!?



3 kommentarer:

clara sa...

åh skönt att höra att det tog tid, jag har just börjat med ett och har deadline 1 december -08. Ute i god tid va!
Vad fint ditt är med alla flikarna!

Carina sa...

Det blev "rent" och snyggt, vad skönt när ett projekt är i hamn.

Olivia sa...

Ja det blev super bra! Jag gillar också "enkelt". Tyvärr vet jag inte var du kan hitta Chatterbox. Du måste kanske beställa i USA?!