lördag 12 januari 2008

Jag har blivit utmanad!

Olivia har utmanat mig - jag ska visa mitt kylskåp - UTAN städning innan! Jaha, ja, så här ser det ut!

I perioder har jag försökt ha ett snyggt, rensat kylskåp. men hur det än är, hamnar det saker där... praktiskt ställe att ha info på helt enkelt! Jag utmanar Cina, Jenny och TinaB.

Tillägg: Eftersom det här är min första utmaning, och jag inte vet om det finns några "regler", så utmanar jag tre till, Anna, Anna/Cerlise och Molly! Kom igen nu tjejer, få se era kylskåp!

5 kommentarer:

Olivia sa...

Vilken fiiin liten tomte! :) Jag ser att du inte har fuskat i alla fall... Vad duktig du är!!! ;-)))

Carina sa...

Ja, nu har jag surfat runt lite på era kylskåp....kanske vågar jag lägga ut mitt imorgon, taskig utmaning för en helt ny cyber människa som knappt vet hur man får in en bild;). Det här kändes inte alls kul, men mitt i livet är det bara att erkänna att allt inte är som man vill, barnen måste få va med;)....
Kram carina

annannadesign sa...

Ja, jag vet, jag är en elak människa;) Men jag är lite snäll ibland, så jag kan hjälpa dig med att få in bilden...

Kram!

Anonym sa...

Ha ha vilken kul utmaning. Men att utmana mig var trist i sammanhanget eftersom mitt kylskåp (och frysen bredvid) är helt rena sånär som på en liiten magnet i form av en guldängel. Hatar papper och sånt på kylen så därför har jag inga. De är totalt bannlysta. Har en anslagstavla för sånt istället. Så det är inte så stor mening att lägga upp en bild på mitt kylskåp. Tyvärr.

Anonym sa...

Hoppas det går bättre denna gång men att lämna ett meddelande här :)

Ja det var dig jag berättade om den där dagen på caféet! Tänk att det snart är 6 år sedan vi satt där på Åhléns! Och tänk att jag tog till mig dina ord om tre flickor så starkt! Än idag förstår jag inte varför det träffade så rakt i hjärtat på mig. Och i alla dessa år har det följt med mig i tanken och nu sitter man här med triss i girls! :) Så häftig tanke...

Jo just ja, utmaningen! Har tagit kort på mitt kylskåp men så hittar jag inte kabeln så att jagkan föra över bilderna till datorn *frustrerad* Få se när det blir till att jag publicerar den! :)

Ha det gott!

Kram,
Anna