måndag 21 januari 2008

Rättvisa

är viktigt när man har barn, och har jag nu visat upp två av dem, måste jag nog visa lillan också! Här kommer ett foto från i somras, som Olivia har tagit uppe på landet. Ebba var solsken hela den helgen, mest för att Magnus var en så bra lekfarbror! Många roliga leksaker hade de också!

Mina två äldsta barn läser regelbundet min blog - kul, tycker jag, för det som skrivs här blir ju lite av en dagbok även för dem... Och det är kul att höra deras kommentarer (och läsa ibland!). Ebba är ju lite för liten för att sitta och surfa runt som de gör så här kommer några rader till Ebba: (Ber om ursäkt för versalerna!)

JAG ÄLSKAR DIG EBBA! TACK FÖR ATT DU VAR SÅ DUKTIG I GÅR KVÄLL! PUSS GUMMAN!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hon har blivit stor din tjej också!
Kan hon läsa?

annannadesign sa...

Jadå, hon läser för fulla muggar - men det är lättare att läsa versaler. När hon skriver har hon dock börjat använda gemener konstigt nog. Tänk vad fort de blir stora. Nu är det dags att välja skola!

Olivia sa...

VILKEN FIN BILD!!!! ;-)
FAST DET ÄR LÄTT ATT GÖRA FINA BILDER NÄR DET ÄR EBBA MAN SKA FOTA. HON ÄR JU SÅ SÖT!!!
KRAM PÅ ER!

annannadesign sa...

Tack för versalerna! Ebba läste allt själv i går kväll!