onsdag 9 januari 2008

Rapport!

Jaha ja, här kommer så en rapport om vad jag faktiskt hann med idag...

Rensa klart i bokhyllan - JAPP!
Börja rensa i scraphörnan - JAPP, med betoning på börja...
Äta lunch - JAPP
Blogga lite till - NÄPP, men surfat har jag gjort...
Ringa lite samtal NÄPP, det glömde jag...
Kanske hinna sy gardiner till Stinas rum - NÄPP, men jag skrev ju kanske!
Hämta Ebba - JAPP, det har jag faktiskt hittills aldrig glömt!
På väg till dagis stanna vid återvinningscentralen med allt jag rensat undan under dagen (och lite till) - JAPP!
Hämta Maja och Stina - JAPP
Åka till zooaffären och köpa dvärghamstrar NJAPP, det blev dvärghamstER, men det är vi så nöjda med
Åka hem - JAPP, vi hittade hem
Laga middag - JAPP, köttfärsröra
Och så äääntligen FÅ ÅKA TILL PAPPRIKA! - JAPP, sååå kul att träffa er alla! Ingen nämnd, ingen glömd!

Dessutom har jag planerat upp ett arbetsområde för engelska för tre veckor framöver, så det har varit en produktiv dag. Tänk att jag slängt saker från 1989 och framåt - hur mycket kan man spara!?!?! Nu får det vara slut på det! Det känns faktiskt riktigt bra att ha blivit av med så mycket gammalt!

3 kommentarer:

Olivia sa...

Bra jobbat igår! MEN hann du VILA något då? ;-)

clara sa...

shit! Du är ett under av effektivitet!
Jag är djupt imponerad...

annannadesign sa...

Det låter nog värre än det är... Men när jag har en sån dag och andan ligger på, är det bäst att passa på... Det händer inte varje dag!