fredag 4 januari 2008

Så här kan man också bada!

Hittade det här gamla fotot på Maja när hon badar hemma hos mormor och morfar. Det är ingen stor balja, men är man bara runt året funkar det bra. Buster var riktigt nyfiken - men det var samtidigt lite otäckt med allt vatten som skvätte omkring!

Kortet är inte så tydligt, vi har scannat in det - visste inte vad digitalkamera var 1996! Men med tanke på det är det helt OK. Tänk om alla gamla foton fanns i datorn, vad mycket enklare allt skulle vara. Nu måste jag börja med att städa klädkammaren varje gång jag vill hitta, och scrappa, ett foto på Maja eller Stina... Säger väl lite om vilken ordning jag har på mina prylar...


Lägger med ett foto på Maja och hennes mor från 1-års-dagen. Det är de två bilder jag har inscannade...

Nä, nu får det vara färdigbloggat för idag!

2 kommentarer:

Olivia sa...

Så rund, så rödhårig och SÅ SÖT hon var! Tänk att hon blivit så lång och smal nu :)

annannadesign sa...

Ja, min lilla skrutta är ingen liten skrutta längre! En näst-intill-tonåring är vad hon är!