söndag 20 januari 2008

Det blir ett foto till...

God kväll, kära vänner! Jag är helt slut och orkar inte skriva så mycket idag! Har massproducerat kort igår och idag... 50 stycken likadana! Det tar på krafterna, även om det har varit superkul att göra dem. (Och jag fick faktiskt god hjälp!) Bild kan jag återkomma med senare - lite hemligt är det än så länge.

Hur som helst så har alltså både gårdagen och söndagen ägnats åt dessa inbjudningskort, men jag hann faktiskt göra en LO, men den fotar jag någon annan dag ihop med lite annat som jag vill visa.

Här kommer ett foto på Maja. Även det har vi gjort en förstoring på. Det är någonting speciellt med det här kortet som jag älskar! Svårt att sätta tummen på, men blir alldeles glad av det! Motivet älskar jag ju alltid förstås...

4 kommentarer:

Jenny sa...

Ett jättevackert foto, som inblick i en oändlighet tycker jag.

Kram/ Jenny

Catharina sa...

Åh, fotot är jättejättefint!! Härligt med himmel och berg (?) i bakgrunden, och så går hon och ser så fundersam ut. Vackert!

Olivia sa...

Fantastiskt fin bild! Verkligen som Jenny skrev: inblick i en oändlighet! Kanske en bra rubrik för en layout?! :)

annannadesign sa...

Jenny: Du satte ord på det jag inte kunde...Tack!

Catharina: Jodå det är berg i bakgrunden, Smögen i somras. Tack för kommentaren!

Olivia: Ja, självklart ska det bli rubriken på LO:n! Tack!