fredag 18 januari 2008

Tack Jenny och Anki för att ni gav mig en award! Det gjorde mig jätteglad - kul att ni vill läsa min blog. Jag gillar att läsa era bloggar också, så utmärkelsen kommer direkt tillbaka till er!

Jag läser mängder av bloggar varje dag - vilket beroende! Men trots att de flesta som jag läser har fått den här utmärkelsen i dagarna vill jag ändå nämna några bloggar som är beroendeframkallande och som jag besöker i princip varje dag: Olivia som har så mycket fantastiskt att berätta om sin Lucas varje dag, Clara vars inlägg är helt uuunderbara, Malin som berättar den ena dråpliga historien efter den andra och slutligen Tanja som ger mig en sådan fantastisk stickinspiration. Listan med dagliga besök är bra mycket längre än så här, men jag orkar inte rabbla upp fler nu. Tack alla bloggare som förgyller min vardag med scrap och annat!



2 kommentarer:

tanja sa...

Nu först såg jag denna utmärkelsen, tusen tack gulle dig!

annannadesign sa...

Jag länkade inte, eftersom "alla" redan fått utmärkelsen... det var ju inte så lätt för dig att veta:)

Jag gillar det du gör - och kikar förbi mest varje dag!