lördag 26 januari 2008

Ny LO

Dagens bidrag till min BOM. Är lite inne på om jag ska göra en sida/bokstav i alfabetet, men vill inte låsa mig alltför mycket, så vi får se. Det är ju lätt när man bara gjort två layouter - värre när man börjar närma sig den tjugonde sidan...


Den här gången ville jag vara lite fyrkantig - ingen direkt utmaning för mig i och för sig, men så blev det den här gången. Hade tre foton från samma tillfälle, så det fick bli en dubbel:

Passade på att ta med en text av Peter LeMarc som är en av mina absoluta favoriter. Den här låten, "Havet, vågorna och vinden" är från hans senaste skiva "Kärlek i tystnadens tid". Scannern bråkar med mig idag också, så ni får stå ut med lite avkapade kanter...

3 kommentarer:

Olivia sa...

Men åh vad är det som händer här! Vad fin din blogg har blivit! Mycket bra färgval ;-)

Gillar din dubbel-LO massor! Fyrkantigt som jag gillar!!! Bra jobbat, kram!

koala sa...

Så vips börjar man massproducera i liggande letter!? ;-) Supertjusigt, både den här och den förra. Kanske jag också ska börja med liggande letter så kanske det lossnar? hmmm...

Nåja, har precis bakat färdigt en kolatårta - himmelskt god - Peter fyller år imorgon så nu ska jag slå in presenter.

Kramisar

Anonym sa...

På det fotot är du verkligen jääääättefin!!
Fast det är du i vanliga fall oxå...


//Den snygga dottern<333