onsdag 2 januari 2008

Nu har vi snö...

Men jag kände ändå för att lägga ut några sommarbilder... Stina har alltid blivit väldigt bra på bild - hon är väl vad man kallar fotogenique eller fotogenisk på ren svenska. Här kommer en liten studie i vår snygging...

Det här är självklart några av mina favoritfoton - det "rosa" har jag scrappat - återkommer med den LOn - de båda andra har jag inte framkallat ännu, så det kommer garanterat bli layouter av dem också. Scrappingen ligger lite still för tillfället bara...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ååå, Tack så mkt för att jag fick vara me till slut<333

Kramiz<3

Olivia sa...

Vilken snygg brud! Hon är verkligen très photogénique, jag håller med! :)))
Jag har några fina bilder på henne också, från Tierp. Det är härliga minnen det! Och vi får se till att skapa nya minnen nästa sommar med nya fina bilder på våra fina barn!

annannadesign sa...

Stina: Klart du får vara med!!

Olivia: Vi vill gärna komma till Tierp till sommaren! Vi har också finfina minnen därifrån!