lördag 5 januari 2008

Toppenkväll!

Har haft en toppeneftermiddag-kväll tillsammans med familjen Jansson! Lucas sov visserligen större delen av tiden, men jag fick i alla fall sitta med honom i famnen ett tag och snusa på honom... Vi höll nästan på att inte få någon middag...

Maja fick chansen att mata honom - vilken lycka! Han är så söt!

Vi har hunnit med både Guitarr Hero och Singstar. Tyvärr ligger de fotona i den andra kameran och den orkar jag inte tömma ikväll. Ni får se söta Lucas i stället för Singstar-duellen. Ska lära mig hur Youtube funkar, så kanske jag kan lägga ut när Olivia sjunger lite...

På kortet har Lucas mössan på sig som Gunnel stickade ihop med raggsockorna. Den passar ju perfekt!

Tack för en härlig dag, mina vänner!

3 kommentarer:

Olivia sa...

Hihihi jag smälter när jag ser honom med mössan! :)
TACK för en underbar eftermiddag/kväll med god mat (som alltid!) och roliga spel!
Åh vad jag gillade singstar! Ska köpa det och tjuvträna hela dagarna och sen ska jag spöa MAJAAAA! :)
En liten detalj bara: HAR DU FILMAT??? Tog du inte bara kort?! Om du publicerar något här så pratar jag aldrig mer med dig hahaha! ;-)
Kram från O, L och M

annannadesign sa...

Jag visste väl att du skulle gilla singstar!

Jag har tre filmsnuttar på er när ni sjunger... Min lilla kamera filmar MED ljud - det visste du inte va?!

Kram!

Olivia sa...

Tänk att du av alla skulle göra så mot mig!!!!! ;-)))