onsdag 2 januari 2008

Gudmor

Några kvällar innan julafton träffade vi Fiffi och Dan. Vi hade en jättemysig kväll och Ebba mös ihop med Gudmor. Vi bytte lite klappar, och här har Ebba självklart bytt om till de nya fina kläderna hon fick. Tröjan var lite lagom kaxig med texten "It fits quite well" på bröstet. (Jag kan ju tillägga att den redan är använd flera gånger - tack Frida!) Helt plötsligt utbrast Frida: "Jag känner mig iakttagen..." "Ja, titta bakom dig" svarade mor Ulla. Gissa om vi alla studsade till när Frida drog undan gardinen...

Min lilla mamma hade busat till det lite, och placerat tomtegubben så han tittade in på oss allihop. Vi fick oss ett riktigt gott skratt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu skall jag försöka mig på en liten kommentar - jag är ganska grön vad det gäller det här med blogs!Hursomhelst, hoppas allt är bra på Musseronvägen och att ni inte har nyårsblues som jag!! Som tur är är ju helgen här redan så man får en mjukstart! Vi skall börja renovera vårt sovrum i helgen och det är verkligen på tiden fast mest tror jag Dan vill sätta igång så han får använda sina nya Blåkläder byxor som han fick av svärmor i julklapp! Kram på er så länge och ha det så bra i helgen! Frida