lördag 19 januari 2008

Dagens foto...

Fick hem det här fotot uppförstorat idag! Tycker färgerna är såå fina på det här kortet. Sen att Stina är med stör ju inte heller... Beställde det i A4-format från Fuji förra helgen för 9:-! Visst är det ett fantastiskt pris!? (Erbjudandet gäller till den 21/1.) Beställde ett gäng andra foton, såväl "vanliga" som förstoringar, men några av dem kan jag förhoppningsvis vissa i scrappat format efter morgondagen - då ska jag nämligen scrappa från 10 - ? Hurra, vilken toppenlördag! På återseende på söndag!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Förut gillade jag ju inte detta foto på mig, men jag har ändrat mig, jag är faktiskt rätt snygg där;)Moahahahahaha...

Pusshäj♥ Stina=D

Anonym sa...

Jättefint foto!

Olivia sa...

Du är SÅ SNYGG Stina! :)

Anonym sa...

Snygg och snygg ;) Moahahahahahaha...
Du kunde väl ha borstat håret, det ser lite rufsigt ut...
Sen ser man att leendet ser lite falskt ut...
Jag har träffat dig ca: 10-15ggr och jag har aldrig sett detta leende?!? :)

Sen har du ngt mellan tänderna som man ser när man gör bilden större...

Du brukar mest vara sur och grinig och lite otrevlig, men vi kanske bara möts vid fel tillfälle varje gång...
Ha det och sköt om dig, Mange

PS! jag kanske kan rekommendera min frisör till dig, så kanske du får ordning på frisyren... :)

Moahahahahaha

annannadesign sa...

Ja, Stina - du är jättefin! Både här och i verkligheten!

Malin: Tack!

Olivia: Hon vet...

Mange: Du är elak! ;) Men Stina tycker om dig ändå...