fredag 11 januari 2008

Ska göra en CD-kalender

Hittade det här tipset för ett par år sedan och gjorde en CD-kalender då till mor min, men sen föll det i glömska, ända tills jag kom till Malin på Papprika i onsdags och hittade de här underbara stämplarna! Som de säger på scrapbook-dreams - bilderna gör stämplarna ingen rättvisa, men du får i alla fall ett hum om hur de ser ut. De är små, maj månad som är den kortaste är bara 1,5 cm, den längsta månaden är 3,5 cm - helt perfekt helt enkelt! Vad som är än mer perfekt är priset: 39:-!! Frågade t.o.m. Mallan om hon inte prismärkt fel!?

En perfekt present - önskar bara jag kommit på det innan jul...

Så här såg månadsbladen ut förra gången det begav sig. Då hade jag ganska nyss börjat scrappa, så jag ler lite när jag ser dem... Men å andra sidan är det lite kul att bli påmind om att man faktiskt har utvecklats!




Som du ser var blommor lite hett... Annars ägde jag inte så mycket mer än min gamla dymo, anno 1982... QK visste jag knappast vad det var:) - jodå, men den åkte jag till Papprika för att låna... precis som retrostansen.

Inga kommentarer: