tisdag 1 januari 2008

Nytt år...

...och det här året börjar med ett kort inlägg... 2007 slutade riktigt bra; god mat, god dryck och gott sällskap. 2008 började lika bra; sovmorgon och en riktig slappardag - jag har legat och läst stor del av dagen, varvat med lite sällskapsspel och lite Sing Star med familjen.

Nu har jag dock ägnat en bra stund åt att få igång den räknare som jag skaffat mig till bloggen, men jag fattar ingenting!! Claes eller Olivia eller någon annan - HJÄLP!!

Nattinatti!

2 kommentarer:

Olivia sa...

God fortsättning! Jag kan hjälpa dig (tror jag... jag fick ju igång det på min blogg!) på lördag om du vill! :) Så nu måste du hålla dig frisk och träffa oss i helgen! :)
Kram kram kram

annannadesign sa...

Tack! Nu har jag satt maken på det, och det verkar funka. Kul att veta om det är någon mer än du som kikar in här... Fast jag skriver så gärna lite för dig!!

Kram!