onsdag 16 januari 2008

Altrat lite till...

Var ju tvungen att göra en kompis till min scraplåda som jag gjorde i november. Ville ha en liten variant till allt som är mer "skräp", t.ex. tags som aldrig blev använda, BG-bokstäver som ramlat ur sitt ark, citat utskrivna i skrivaren som blev över och annat smått och gott. Som den snåla hamster jag är, så vill jag inte slänga det...

Stommen är en Topz-låda... Det gäller att återvinna:)




Och så ett kort taget utan blixt. Ingen av varianterna återger ju färgerna korrekt... Måste nog ta och lära mig lite mer om fotografering tror jag!

Tror jag ska tillverka en låda till, men har inte bestämt riktigt hur den ska se ut, men den blir nog lika bred som den första (eller bredare), men lite lägre... Vi får se...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad duktig du är med scrappandet av kort, boxar och annat. Jättefint!

Carina sa...

Härliga boxar Anna-Karin!
Hur kommer du på topzlåda??,
Du har rätt, allting går att återanvända det ska jag tänka på.
Kram carina

Unknown sa...

Å vilken söt! Och vilken toppenbra idé!
Har inte tänkt på det tidigare, men man har ju faktiskt en massa smågrejer som ligger och "skräpar".

Olivia sa...

Åh sååå fint! Du är bäst på lådor, helt klart! :)

annannadesign sa...

Tack för beröm!

Ja, som jag sagt några gånger, så är jag en hamster... Inget slängs innan jag vridit och vänt på det en extra gång:) Till makens förtret ibland...