onsdag 30 januari 2008

Varje dag...

...bär jag hem nya teckningar från förskolan... Det blir en del... Några åker i pappersåtervinningen (annars skulle vi snart vara tvungna att köpa större hus) - men några gånger varje månad sparar vi hennes alster för att bl.a. se på utvecklingen. Det senaste är att bilderna är dedicerade.Så när man får en sån här måste man ju spara... Här är en av teckningarna från förra veckan.



Ofta är de ihopvikna och ihoptejpade, så den här gången kunde jag faktiskt se hela bilden. Annars är tejp bland det roligaste man kan använda... Ska också tillägga för alla som förfasas över vilken elak mamma jag är som slänger hennes teckningar; hon vet inte om det! Hon har en låda där allt "for keeps" sparas - och den lådan har hon än så länge noll koll på! Jag kan fortsätta ett tag till... By the way - det är jag på bilden, det ser ni va?! Ha en bra dag! Hoppas jag träffar någon av er på Papprika ikväll!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Jättefin teckning, jag gör precis som du vissa åker till återvinningen men det vet inte heller miona barn om :)

Snyft, jag kan inte åka till Papprika idag, men ska dit på lördag Jippi.

annannadesign sa...

Just det, det är ju mara på lördag, eller hur?

Jaja, vi hade en mysig kväll igår - men inte å många gamla onsdagsbrudar:(