fredag 1 februari 2008

Altrat

Igår kväll fick jag för mig att jag skulle göra en liten bordsalmanacka till skrivbordet på jobbet. Visserligen är det sällan så tomt att man ens skulle se en almanacka, men det är ju en anledning att se till att det blir såpass fint... Jag arbetade inte utsidan alltför mycket, för den kommer ju egentligen aldrig att synas...




Jag har gjort själva kalenderbladen väldigt enkla - stämplade med olika delar från det stämpelkit som jag berättat om här. Satte i 6 sidor, så jag har stämplat både fram-och baksida. När juli månad kommer vänder man bara på hela almanackan. Handskrivna siffror för olika födelsedagar - det svåra är inte att komma ihåg vem som fyller när, utan ATT de fyller! Jag har använt mig av min nya favorit Bind-it-all som jag köpt på Papprika. Det är andra gången jag använder den, och det är så kul! Nu kan jag ju göra alla böcker och liknande precis som jag vill ha dem! En annan bra sak är att mitt skrivbord på jobbet blev städat och fint idag! I alla fall var det det när jag gick hem... mina kolleger var bra sugna på att få breda ut sig:)

Nä, nu är det nog bäst att börja förbereda middagen. Får väl förse familjen med lite mat innan jag återgår till scraphörnan! Ha en bra fredagkväll!

2 kommentarer:

Scrapangel sa...

Dom är såååå snygga din album, tack för att jag fick kika på ett av dem i onsdags :)

Ha en trevlig helg

Pia

Olivia sa...

Du är bra du! Mycket fint! :)