onsdag 20 februari 2008

Mera altrat

Den här har jag hållt på med hur länge som helst - den har varit klar på utsidan i säkert ett halvår, men än har jag inte lyckats fylla insidan, även om jag är på god väg. Det tar tid att skriva in alla recepten som ligger och dräller överallt. Jag har bestämt mig för att ha alla recept sparade i datorn och utskrivna därifrån. Har hittat skrivarpapper som ser lite gulnat ut, precis som bladen i boken. Så vad väntar jag på?! Ja, inte vet jag! Men det finns ju roligare saker att göra vid datorn än skriva in en massa recept... Och jag är lite petig också - det måste ju vara sama typsnitt och samma LO på varje recept... (Nu menar jag inte att jag scrappar receptbladen - men utseendet ska vara lika...)

Nu tänkte jag som så här, att om jag lägger ut den här, så vet ni om det och kan fråga mig någon gång emellanåt: "Hur går det med receptboken?" Smart va?! Eller not...

3 kommentarer:

Unknown sa...

Fiiiiin receptbok!!
Antar utmaningen och ska försöka påminna dig lite då & då ;-)

Olivia sa...

Jag ska också påminna dig....... HELA TIDEN! ;-) Snygg framsida! Kram

annannadesign sa...

Tack tjejer för att ni vill hjälpa mig!
Ujujuj...
Kram!