måndag 18 februari 2008

Har precis fotat

mitt senaste Bind-it-all-projekt - kanske kan jag få ut det här på onsdag. Kortläsaren sitter i makens dator, så jag måste alltid passa på när den datorn är ledig... Och det är den ju sällan, med tre ungar och en gubbe i huset...
I morgon ska jag till jobbet igen efter en dags vabbande. Ebba hostar ända nere ifrån tårna, och är sååå täppt i näsan. Som tur är har hon inte så hög feber. I morgon får farmor jobba lite.

Nä, nu är det strax dags för Cityakuten - det och Grey's Anatomy är veckans bästa helt klart! Och i princip veckans enda också för den delen. Jag har prioriterat bort TVn en hel del på sistone - till förmån för scrappingen! Fast snart ska jag ta mig tid att kolla några av alla de inredningsserier som går på TV. Till Claes: Läs inte mer nu...



Är sugen på att fixa lite här hemma, och kan behöva lite inspiration... Det och en tur till IKEA, en till Åhléns och en till Hemtex kanske kan räcka...

Lite mer blaj. Är så glad över vår inspelningsbara DVD! Nu kan vi köra igång inspelningen och gå ner och titta om en kvart, och när reklamen kommer är det bara att spola. Vi är klara samtidigt som Cityakuten är slut. Jag vet, i-landsproblematik, men ändå...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag läste i alla fall....