onsdag 13 februari 2008

Bind-it-all igen!

Det första projektet jag gjorde med min Bind-it-all var den här må-bra-boken.







Ibland behöver man bli påmind om allt man har att vara tacksam över! I alla fall behöver jag det... Så jag gjorde en bok om 10 skäl att må bra. Skälen är: min man, våra barn, min övriga familj, mina vänner, scrappingen, böcker, vårt underbara hem och att jag har ett jobb att gå till. Men det där var väl inte 10 tänker du nu... Jo, för barnen kan jag ju inte klumpa ihop, de måste helt enkelt räknas som tre skäl!

Jag är så glad att jag köpte min Bind-it-all! Har så många projekt i skallen, som bara väntar på att bli till! Mer tid, tack!

6 kommentarer:

Olivia sa...

Ännu finare IRL :)

Carina sa...

Riktigt najs:) ja vill också ha en bindmaskin...om det blir en tar jag din idé, man behöver inte gå långt förrän man ser vad bra det faktiskt är runt om kring.
Kram Carina

Jenny sa...

Superfint AnnaKarin, så du har skaffat en sådandär binder, sucktar ocså på det, men det får vänta, tror jag, det blev ju sååå fint.

Sköt om dig/ Jenny

Anonym sa...

hej!
vilken fin bok du fick till! Och vilket innehåll! en bra idé som tål att skrivas upp på projektlistan!

Anonym sa...

Sååå fint... Tänk att just JAG har en sån cool mamma...

Pusshäj

//Stina

Maria sa...

Åh så fin den är....kanske kan man få se irl nångång...kram maria