onsdag 20 februari 2008

Här kommer bilder

Bilder från mitt senaste Bind-it-all-projekt.






Fick i uppdrag att fixa ett kort till chefen, som slutar på jobbet den här veckan, men tyckte att ett kort blev lite lite efter sju år, så det blev en liten minibok istället med anekdoter och minnen ihopsamlade bland arbetskamraterna. Idén snodde jag av Karin som gjorde något liknande på Papprika i onsdags. Boken består av hårda pärmar (Bind-it-all) klädda med papper från Rusty Pickle och två innersidor av cardstock och papper från Rusty Pickle. På innersidorna har jag gjort fickor med tags, där jag på den ena skrev ner anekdoterna och på den andra satte ett foto. När jag började fota den, hade jag glömt alla banden, så jag la med ett sådant foto här också bara för att visa vilken skillnad det gör med bara lite band!

3 kommentarer:

Jenny sa...

Vilken bra idee, något att lågga till minnet, Supersnyggt och banden gjorde verkligen skillnad. Jag vill OXÅ ha en binder, ja vill, ja vill.

Kram på dig/ jENNY

Olivia sa...

Ja banden gjorde en stor skillnad! Du är så duktig! :)

annannadesign sa...

Visst gör band en enorm skillnad!

Jenny: Vill du att jag ska berätta att Malin har fått in nya Bind-it-all till Papprika? :) Olivia var sugen igår kväll, men jag vet inte hur det slutade, för jag åkte hem före henne...