tisdag 29 januari 2008

För ett år sedan

tillverkade jag stjärnböcker i parti och minut! Den roligaste att göra var den till min mamma när hon fyllde 60! Någon månad innan hon fyllde hade jag lyckats sno med mig en massa gamla foton som jag fixade med lite i photoshop (de var både skrynkliga och gulnade) och sedan lät framkalla.

Här kommer några bilder på resultatet.










Som ni ser är bilderna väldigt suddiga - men det var innan vi köpte nya kameran! Får väl fota om dem när jag träffar mamma nästa gång. De flesta sidorna innehåller någon typ av dold journaling. Jag gillar att hitta på nya sätt att gömma texter på!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oj så avancerat!! Hur gör man sånt där?? Jättefint! Så duktig du är!

annannadesign sa...

Tack! Jag lärde mig på en kurs på Papprika (se i länklistan) - jättekul, och inte riktigt så avancerat som det ser ut att vara. Jag får hålla kurs med dig... Vad gör du med alla fina foton du tar?

Olivia sa...

Jag är helt kär i framsidan! Så otroligt snygg den är! Resten också såklart... ;-)

Anonym sa...

Trillade in här och blev alldeles förälskad i detta stjärnalbumet...Det är såå jätte fint. :)