måndag 7 februari 2011

En helg fylld av annat än scrap

Tja, har inte hunnit scrappa så mycket i helgen, två kort har det blivit. Det ena är fotat, men det andra ligger på tork... så det får ni vänta på. Det kommer att bli en tom vecka med andra ord...

Det här kortet postas i dag till en liten nyfödd:)


Än en gång blev det ett sk Recessed Window Card, de är superkul att göra. Den här gången har jag dekorerat fördjupningen med spets.


Material:
Stomme CS
Mönsterpapper ungefär hundra år gammalt, från Creating Keepsakes
Spets från Altheas Mix
Rosor från Altheas Mix
Nappen som hänger på bannern är från Cuttlebug utstansad i Grunge Paper och färgad med distress

3 kommentarer:

Mitt Pyssel Å Hem sa...

Kortet är helt underbart!

Jag har också gjort två kort (tags) i helgen. Har inte fotat ännu, är inte hemma när det är ljust :-/ så vi får se när det hammnar i bloggen.
Kram till dig från mig.
/Carina

Tina sa...

Såå fint! Skickar du ett till mig också när jag får min specialleverans i april ;-D.

Katarina sa...

Kortet är sååå sött och vad söt nappen är. Kommer garanterat bli uppskattat. Kram kram