fredag 18 februari 2011

Maja Design

Allt går i vågor - pappersval t.ex. Just nu är jag helt kär i alla Maja Designpapper, så när jag fick små snuttar kvar efter mitt portfolioprojekt, så gjorde jag ett kort.


Eftersom det är så mycket roligare att scrappa och göra kort och altra än att sitta vid datorn - så får du gärna fråga om det är något du vill veta om material eller annat, så svarar jag om jag kan. Det tar dock alldeles för mycket tid att skriva fullständiga redovisningar om material och metoder, så fr.o.m. nu skippar jag den biten. På försök i alla fall;)

3 kommentarer:

Evgenia Levitskaya sa...

wonderful card

Anonym sa...

Åh vilket fint kort!!! Ha det bra!
Kram Åsa

Katarina sa...

Bra att spara spillbitar, de kommer alltid till användning. Underbart kort med de underbara Maja pappren. Trevlig helg!