torsdag 17 februari 2011

Portfolio

Jag säljer ju som sagt mina kort i en butik, men hur det än är så vill mycket ha mer;) så just nu jobbar jag på en enkel portfolio för att kunna visa upp mina kort på ett enkelt sätt i fler butiker.

Så här ser den ut än så länge - men den är inte klar än!

På framsidan har jag använt mig av Maja Designpapper. Min BIA fick komma till användning igen.


På insidan har jag lastat i ett gäng kort - här är ett av dem. Jag förstärkte cellofanpåsar med en bit cardstock, och körde även dem igenom BIAn. Förseglingen på cellofanpåsen sitter alltså utåt, så de är lätta att öppna.


Längst bak i boken har jag gjort en ficka för visitkort, men när jag fotade hade jag inte upptäckt att de ramlade ur... så nu har jag dessutom satt fast en låsanordning. Fler foton följer.

5 kommentarer:

Katarina sa...

Underbar bok där du kan visa upp dina fina kort.

Jenny sa...

Med en så snygg portfolio så blir det säkert en massa mer kort att sälja, mycket snyggt. Lycka till!
Kram Jenny

Mitt Pyssel Å Hem sa...

Men det är ju strålande!!!
kramis
/Carina

Susy sa...

Underbar bok!
Kommer ihåg det här kortet med fjärilen på när det stod på Papprika! Tror att det är det vackraste kort jag någonsin sett!

KRAM PÅ DIG!
SUSY

annannadesign sa...

Men tack Susy vad du gör mig glad! Kram!