fredag 6 maj 2011

Bröllop

Det var superlänge sedan jag gjorde ett grattiskort till några som gifter sig. För ett tag sedan fick jag dock en sådan beställning, och nu i måndags levererade jag.


Dikt av Kahlil Gibran. På nederdelen är det tänkt att de ska kunna skriva sin gratulationshälsning. Vikningen har jag sett någonstans (såklart!) men hittar inte källan just nu.


Detaljbild från framsidan


Har använt mina bröllopsfavoriter all times vad gäller mönsterpapper! Märke? Bra fråga! Någon som vet, för jag har just gjort slut på mina sista...

4 kommentarer:

Linda sa...

Tack! Snyggt kort!! :)

De cerise krukorna köpte jag på plantagen och de andra köpte jag på blomsterlandet.

Kram

Katarina sa...

Wow, jättesnyggt kort. Det här kortet är det lift varning på då jag ska göra ett bröllopskort på beställning. Hoppas allt är bra. Trevlig helg. Kram kram

Anonym sa...

Å, så snyggt!!!
Gillar de milda färgerna...

Tina

Anonym sa...

Me like!
kram kram
/Carina