tisdag 10 maj 2011

Studentkort

Fick en beställning på ett studentkort. Jag mailade runt till några butiker för att se om de hade några studentpapper inne (minns Maja Designs vackra sådana för något år sedan), men tji fick jag!

Så då fick det bli gul och blå CS i stället!


Har bl.a. använt min nya embossing folder som jag köpte för ett tag sedan på Pyssloteket.



Insidan 

När jag ändå höll på, gjorde jag ett till. Kommer till användning snart kom jag på...


Är lite insnöad på stafflikort för tillfället. Fler sådana följer någon dag snart...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kanon fina kort!
Student papper borde någon designa igen. Jag kommer använda mina sista nu och vill ha fler.

Kram på dig!
/Carina

Carina sa...

De blev så snygga !
Kram Carina

Ås@s Pyssel sa...

Stilrena och snygga! Jag gillade stämpeln "till en nybliven student"
Jag vill också göra studentkort, men känner ingen som tar studenten... :(
//Åsa