tisdag 17 maj 2011

Present

När vi skulle på middag i lördags kväll skulle vi ha med oss vin och praliner till värdparet tänkte vi. Så i fredags gav jag mig i väg och handlade. Väl hemma tittade jag en extra gång på de handrullade pralinerna - och upptäckte att de var håriga! Såååå glad att inte mottagaren var den som upptäckte det!

Eftersom jag inte hade varken tid eller lust att ge mig iväg igen, gjorde jag egna praliner - supersmaskiga om jag får säga det själv - och la lite extra krut på förpackningen.


Vuxenvarianten med Drambuie i...


Barnvarianten doppade i vit choklad

 

 OH-plast i locket såklart...


När jag ändå var i farten blev det ett matchande flaskkort till vinflaskan.


Recept på de nyttiga pralinerna kommer någon dag snart:)

7 kommentarer:

Jenny sa...

Vilken tur att du såg det!
Kan du allt du, egna praliner, du upphör aldrig att impa på mig. Snygg ask och etikett. När jag blir stor vill jag bli som du ;)
Kram Jenny

Katarina sa...

Jag fattar inte hur du hinner med och orkar allting, du är som en duracell kanin. Jättefina presenter du gav bort och vilken tur att du såg det. Ha en bra dag. Kramar Katarina

Ås@s Pyssel sa...

Wow... Jag skulle bli jätteglad om jag fick de där presenterna!!! Jättefina!!!

Anonym sa...

Sketa snyggt!!!
Å säkert jätte mumsigt.
Kramis
/Carina

Linda sa...

Grymt snygga presenter att ge bort!

Kram

Susy sa...

Så vackra presenter!

KRAM SUSY

annannadesign sa...

Tack tjejer för beröm - det värmer!