lördag 13 september 2008

Jag är käär!

Inte i maken - eller jo, i honom också förstås;) men nu pratade jag om min Cuttlebug! Vilken fantastisk mackapär! Har köpt några embossingplattor till, och är alldeles överväldigad över hur snyggt det blir med så lite arbete... Håller på med ett projekt - men är inte klar, så ni får se längre fram.


Under tiden får ni nöja er med några foton på ett dopkort jag gjorde igår.

Den söta barnvagnen är även den från Cuttlebug - har redan hunnit använda den ett antal gånger sedan jag köpte den på Papprika för någon vecka sedan!
Den härliga stämpeln från SeeD's fick vara med än en gång... De små fötterna är gamla - tror de kommer från Panduro, men minns inte riktigt...

Inuti fick en strof av favoriten Peter LeMarc vara med. Lyder så här:

Önskan
Jag önskar dig inte guld, mitt barn ej heller pengar och makt.
Jag önskar dig modet att vara dig själv och stå för det du har sagt.
Jag önskar dig inte en stenfri väg, men kraften att vägen gå.
Jag önskar dig vänner i rikligt mått och vänner att lita på.
Peter LeMarc

Övrigt material: Cardstock och papper från Chatterbox.

1 kommentar:

Betty Spagetti sa...

1000-tack för det fina kortet som jag fick förmånen att ge som dopkort. Det höglästes och visades upp för cirka 40 personer innan presentöppning var och du fick applåder för kortet. TACK än en gång "AC". Kram Elisabeth