onsdag 15 april 2009

Album

Jag har ju börjat på ett 12x12-album till Idun. Förra veckan fick jag fart och gjorde fem LO. Den här är en av dem. Jag har ju alltid haft svårt att scrappa julbilder, så därför undvek jag det typiskt juliga, och använde mig av granstansen och några "slaktade" blommor från IKEA. Blingstenarna kommer från Papprika. Titeln är gamla BG-bokstäver.

Jag har sagt det förr: Jag gillar verkligen den enkla stilen. Less is more...

Nu far jag till Papprika och hämtar min födelsedagspresent som jag fick av gullgummorna Carina, Clara, Malin, Eva, Anni och Katarina.

2 kommentarer:

Carina sa...

Yes, det kan vara så.. less is more.
Snygg!!! I like.

Kram Carina

Katarina sa...

Som du sa så blev det jättefint med fernstansen och gjorde att det blev den där extra juliga känslan. Kram!