onsdag 29 april 2009

Papprika

styrde jag kosan mot i kväll... Åhhh, vad det är underbart att komma dit och se alla vackra nya papper - flera av dem fick faktiskt flytta hem till mig!

Sedan hade Mallan gjort i ordning ett underbart, ljuvligt kit till mig! Längtar nästan efter lite regn så jag lättare kan motivera att jag sitter inne hela helgen;)

I morgon ska vi ut och vandra med våra elever; 4,5 km - enkel väg - med 140 tonåringar... Vad tros om det?! Men vi är inte heeelt puckade - vi har delat upp dem i tre grupper...

På kvällen blir det party hos oss. 10 vuxna och 10 barn... Och det bästa av allt: det är knytis! Så jag är nog på återseende här först på fredag igen skulle jag tro.

Ha en riktigt mysig Valborg!

I brist på bättre valborgsbild fick det bli äppelblom från förra våren.

2 kommentarer:

Katarina sa...

Jag skulle kunna göra vandringen själv el med några få men 140 tonåringar, nej aldrig. Kram!

Maria sa...

Kul att se dig på papprika...bra att du tog hand om några papper o så...så blev dom väl glada...kram maria